Vu+
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

iptv y blackhole

Discussion in 'Vu+ Plugins, Herramientas, Settings & Skins' started by verbatov, Mar 15, 2019.

1. verbatov

verbatov Vu+ Newbie

hola buenas tardes,

a lo mejor alguien me puede echar una ayuda...
    se congela la imagen de los canales iptv en mi vu+ solo se con blackhole a los pocos segundos de reproducirlos, esto me pasa en todos los canales...el caso es que con el vlc en el pc me ván bien
    a alguien le ha pasado lo mismo y lo ha solucionado ?
    gracias y un saludo

2. arratta

arratta Vu+ Newbie

A mí me pasaba igual con un vu+ zero 4k y con Openspa me va bien.

Enviado desde mi ONEPLUS A6003 mediante Tapatalk

3. Shiro

Shiro BH-C

better openblackhole or try serviceapp in bh

4. Thomas67

Thomas67 Vip

How do you setup your IPTV?

Do you use any plugin to create bouquets or do you play straight from an .m3u file?

5. verbatov

verbatov Vu+ Newbie

I charge directly the m3u file

6. Thomas67

Thomas67 Vip

So you play your M3u file direct throug the mediaplayer?

I would recommend you use a plugin to convert the m3u to bouquets and view them from the channel list instead.
    Try Autoboquet maker its in the Blackhole plugin feeds or use JediMakerXtream to convert m3u to playable channels.
    JediMakerXtream is not in the Blackhole plugin feeds but if you google it you find the plugin on the internet.

My experince is that Blackhole 3.0.8.C works just as good as OBH now with IPTV
    ServiceApp is very good addon if you have a bad m3u but 95% of all plays just fine with standard DVB1

7. sentencia10

sentencia10 Vu+ Newbie

I am using the JediMakerXtream program
    but the blackhole image jumps, what do you recommend?

8. Thomas67

Thomas67 Vip

What do you mean with BH and Jump need more infor to ba able and help you :)

9. sentencia10

sentencia10 Vu+ Newbie

I have a m3u file and I want to use it for iptv in vu+ zero 4k, how do you recommend that I use it?

10. Thomas67

Thomas67 Vip

If you have JediMakerXtream installed just upload with ftp to folder /etc/enigma2/jediplaylists and create your bouquets to view your m3u file

Share This Page