Zielony obraz - nie moge wgrac BH3.0.9 z pena

Zielony obraz, nie moge wgrac softu

  • vu uno se 4k

    Votes: 0 0.0%
  • problem z softem

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    0

bogdanm

Moderator
Image się wywalilo wiec:
- jak wgrales skina to możesz wykasować przez ftp i powinno wstac
- jeśli jest w flash to tylko image nowe; możesz wgrać przez usb [ opis jest na forum ] pamietaj ze usb najlpeij mieć do 4gn
- jak masz image na moltiboot to wyciag usb image wstanie z image z flasha
 

damianosa

Vu+ Newbie
Dzieki za wsparcie, ale jestem nieco zielony jak ten screen powyzej,
palucha mam 2gb, na nim BH3.0.9 postepuje wg instrukcji,
paluch wlozony, tuner wylaczony z tylu, wlaczam i nie pobiera z palucha niczego a startuje stare BH i sie zawiesza tak na zielono...
operacje powtarzalem kilka razy, ale z takim samym rezultatem...
Moge prosic o instrukcje krok po kroku (jesli masz chwile)
Z góry dzieki
 

damianosa

Vu+ Newbie
jest okej, sprobowalem na 3-im pendrive, z usb kingston 4gb, oraz z usb 2gb nie wchodzilo...dopiero z sandisc 4gb odczytalo
wina w usb byla, dzieki
 

damianosa

Vu+ Newbie
Jest problem, wgralem na Blach Hole inny soft - OpenLi przez USB, a teraz chce znów BH wgrac, ale przy tej samej procedurze tuner nie chce nalozyc innego image, co robic? Dziekuje
 

bogdanm

Moderator
Jest problem, wgralem na Blach Hole inny soft - OpenLi przez USB, a teraz chce znów BH wgrac, ale przy tej samej procedurze tuner nie chce nalozyc innego image, co robic? Dziekuje
Musi się dac rade wgrac.
Rob tak samo jak wcześniej usb co działało tylko image Bh na pewnie i musi pójść.
Możesz sformatować pena przed wgraniem na niego BH.

Rozumiem ze działa ci PLi na boxie teraz ? Nie wgrales czasami image pod innego boxa ?
 

damianosa

Vu+ Newbie
Czesc Bogdan. Wgralem tak jak trzeba Pli pod VU Uno...soft dziala, natomiast nie moge nalozyc na niego nowego.