problem sa motorom

ddanijel

Vu+ Newbie
Vu + duo ,radi na disequ 1,0/1,1 ali nikao nece motor na Go-to xx ili Usals.da li je neko imao slicni problem ida li je uspeo da ga resi..pozz DD

Luar

Vu+ User
The TYPES DE DiSEqC

DiSEqC 1.0 -
It is the basic version of this type of commutation, being unidireccional, what it means that only the same allows the emission from the receiver for the commutator of type.
It controls a maximum of 4 entrances and an exit.

DiSEqC 1.1 -
Fellow creature to the previous one, but can control up to 16 entrances of signal, for allowing to effect the commutation with other similar commutators.

DiSEqC 1.2 -
The main function of this version is the possibility to move antennas, for use of an engine elaborated especially for this protocol.
On the other hand, it can equally, and at the same time, to the similarity of DiSEqC 1,1, to create others four signals of control and to seleccionar up to 16 other antennas of sat

DiSEqC 1.3 -
Equal to DiSEqC 1,2 but with USALS (with algorithm to calculate in agreement positions of satellites its geographic position therefore requires the geographic positions of the place of the antenna sat)

DiSEqC 2.0 -
Similar version to DiSEqC 1,0, but, in turn, beyond the commutation allows the dialog in the two felt in order to be able to supply the relative data to the commutation to the operator.

DiSEqC 2.1 -
Fellow creature to DiSEqC 1,1, but with information of return for the operator.

DiSEqC 2.2 -
Fellow creature to DiSEqC 1,2, but equally with “feedback” of relative data to the positioning and commutation.
The possibility of return information is important, in the measure where if the state of the installation can at any time survey.

Dzoni

BH Lover
Vu + duo ,radi na disequ 1,0/1,1 ali nikao nece motor na Go-to xx ili Usals.da li je neko imao slicni problem ida li je uspeo da ga resi..pozz DD

Problem je vjerovatno u lose nastelovanoj anteni, ako motor okrece a ne nalazi dobre frekvencije.

ddanijel

Vu+ Newbie
Hvala na savetima,,motor je odlicno nastelovan radim to vec 12 god,samo ovaj Vu+duo box nece da privati Usals,a radi na disequ 1,2 kada rucno podesim satelite ,jedan po jedan hoce da ih pronadje,automatski ne ide nikako..Motor je testiran i radi sa drugim risiverima na Usals besprekorno..Jos jedan pozz,,,DD

Dzoni

BH Lover
Hvala na savetima,,motor je odlicno nastelovan radim to vec 12 god,samo ovaj Vu+duo box nece da privati Usals,a radi na disequ 1,2 kada rucno podesim satelite ,jedan po jedan hoce da ih pronadje,automatski ne ide nikako..Motor je testiran i radi sa drugim risiverima na Usals besprekorno..Jos jedan pozz,,,DD

Ne, apsolutno VU+DUO radi sa USUALS-om ! Ja ga koristim vec 2 godine na DIGI POWER diseq motoru bez problema.

Trebas da nam kazes koja je tvoja konfiguracija, da li kombinujes fixne satelite + motor pa sve to u diseq sklopku ili sta vec ?

Pa da vidimo malo podesavanja kako si napravio. Ja sam nocas imao problema nakon flasovanja da mi proradi motor na ovom zadnjem kernelu 3.1.1 . Motor mi sad radi pod drugacijim podesavanjima nego ranije,ubio sam se dok sam dosao do dobitne kombinacije.

apa1979

Vu+ Newbie
Ja koristim takodjer USALS motor i VU+Duo bez problema bitno je koordinate tacne unijeti i tunerkonfiguraciju podesiti na usals to je to podesiti antenu i to je sve.
ja sam imao problema sa signalom jer nije bila antena kako treba podesena ali usals radi odlicno. STAB 90 motor sad neznam da li od drugih prodizvodjaca ima nesto posebno oko podesavanja! tunerkonfiguracije je ( jednostavno, rotor .. i kordinate 15,55 ost 48,8 nord ) ostalo je samo podesavanje antene! ako ti ovo nesto pomaze pokusaj podesiti nadam se da ces rijesiti problem dzoni je vec dobro objasnio.